Η εφαρμογή αυτή αποτέλεσε την ιδανική εφαρμογή για την κατανόηση των μαγνητικών πεδίων και για το πώς με την κίνηση του μαγνήτη μέσα σε ένα πηνίο προκαλείται η ροή ηλεκτρονίων και έτσι έχουμε την παραγωγή του ηλεκτρικού ρεύματος. Οι μαθητές πειραματίστηκαν με πηνία που είχαν περισσότερες ή λιγότερες σπείρες και κατανόησαν τη συμβολή τους στην παραγωγή του ηλεκτρικού ρεύματος. Ακόμα και ο προσανατολισμός του μαγνήτη, όταν ήταν διαφορετικός, προξενούσε διαφορετικά αποτελέσματα στις ενδείξεις του βολτόμετρου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
https://phet.colorado.edu/en/simulation/faradays-law
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου