Η συγκεκριμένη διδασκαλία αφορά το μάθημα της Γλώσσας και θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με ποικίλους τρόπους.
- Αφορμώμενοι από την εικόνα του πικ νικ μιας οικογένειας τη χρονιά 1954, συζητάμε με τους μαθητές το πώς μπορεί να διασκέδαζαν οι Έλληνες εκείνης της εποχής.
- Εν συνεχεία, καταγράφουμε με τους μαθητές μας τους τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας των σημερινών Ελλήνων σε αντιδιαστολή με παλαιότερα. Μοιραία λοιπόν, θα οδηγηθούμε και στην παρατήρηση ότι ένας από τους τρόπους ψυχαγωγίας σήμερα είναι και η χρήση του διαδικτύου.
- Ακολουθεί η ανάγνωση του παρακάτω ερευνητικού άρθρου όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ερευνητικά - πληροφοριακά κείμενα, βασισμένα σε επίσημες έρευνες και στατιστικά στοιχεία, αλλά και να ενημερωθούν για τους κινδύνους του διαδικτύου και συγκεκριμένα για τον "διαδικτυακό εθισμό".
- Συνοψίζοντας, έχοντας ως αρχικό θεματικό κέντρο τη σύγκριση των τρόπων ψυχαγωγίας των Ελλήνων τότε και τώρα, εστιάζουμε στο άρθρο για το διαδίκτυο. Τέλος, οι μαθητές εξοικειώνονται και με τη χρήση της εικόνας στη διδασκαλία, όπως αυτή του οικογενειακού πικ νικ.
Για να διαβάσετε το άρθρο εδώ
Πηγή: kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου