Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Ενδεικτικές δραστηριότητες για την επεξεργασία του Μμ

Παράλληλα με την επεξεργασία γραμμάτων στα πλαίσια της εμπέδωσης, οι μαθητές μας ασχολούνται με διάφορες δραστηριότητες, αξιοποιώντας γραμματοθήκες σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.

Ενδεικτικές δραστηριότητες για την επεξεργασία του Μμ

1o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ

*Καρτέλες (με εικόνα) αναγνώρισης αρχικής συλλαβής / φωνήματος
(π.χ. __ξιλάρι, __λι, __τη)

2o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ + απλών λέξεων
*Καρτέλες σύνθεσης/ανάλυσης λέξεων σε συλλαβές-κουτιά
(περιλαμβάνουν σχετική εικόνα) π.χ. μύτη, μέλι, σαλάμι, λεμόνι
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ) για σχηματισμό άλλων λέξεων

3o ΣΤΑΔΙΟ
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ, ρ) για σχηματισμό άλλων λέξεων
*Κρυπτόλεξο (με λέξεις από μ)
*Σχηματισμός απλών λέξεων που κρύβονται σε άλλες μεγαλύτερες
(π.χ καμηλοπάρδαλη) → μήλο


Εκπαιδευτικός Βάσω Μήτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου