Παράλληλα με την επεξεργασία γραμμάτων στα πλαίσια της εμπέδωσης, οι μαθητές μας ασχολούνται με διάφορες δραστηριότητες, αξιοποιώντας γραμματοθήκες σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.
Ενδεικτικές δραστηριότητες για την επεξεργασία του Μμ
1o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ
*Καρτέλες (με εικόνα) αναγνώρισης αρχικής συλλαβής / φωνήματος
(π.χ. __ξιλάρι, __λι, __τη)
2o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ + απλών λέξεων
*Καρτέλες σύνθεσης/ανάλυσης λέξεων σε συλλαβές-κουτιά
(περιλαμβάνουν σχετική εικόνα) π.χ. μύτη, μέλι, σαλάμι, λεμόνι
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ) για σχηματισμό άλλων λέξεων
3o ΣΤΑΔΙΟ
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ, ρ) για σχηματισμό άλλων λέξεων
*Κρυπτόλεξο (με λέξεις από μ)
*Σχηματισμός απλών λέξεων που κρύβονται σε άλλες μεγαλύτερες
(π.χ καμηλοπάρδαλη) → μήλο
Εκπαιδευτικός Βάσω Μήτση
Ενδεικτικές δραστηριότητες για την επεξεργασία του Μμ
1o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ
*Καρτέλες (με εικόνα) αναγνώρισης αρχικής συλλαβής / φωνήματος
(π.χ. __ξιλάρι, __λι, __τη)
2o ΣΤΑΔΙΟ
*Γραμματοθήκη → σχηματισμός συλλαβών του μ + απλών λέξεων
*Καρτέλες σύνθεσης/ανάλυσης λέξεων σε συλλαβές-κουτιά
(περιλαμβάνουν σχετική εικόνα) π.χ. μύτη, μέλι, σαλάμι, λεμόνι
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ) για σχηματισμό άλλων λέξεων
3o ΣΤΑΔΙΟ
*Κουτιά με συλλαβές (μ, σ, ρ) για σχηματισμό άλλων λέξεων
*Κρυπτόλεξο (με λέξεις από μ)
*Σχηματισμός απλών λέξεων που κρύβονται σε άλλες μεγαλύτερες
(π.χ καμηλοπάρδαλη) → μήλο
Εκπαιδευτικός Βάσω Μήτση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου