Παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου
Η παραγωγή γραπτού λόγου δυσκολεύει συχνά εκπαιδευτικούς και μαθητές. Η καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου από την Α΄ τάξη μέσα από εικόνες, μικρά κείμενα και ασκήσεις ακουστικής κατανόησης είναι ένα μικρό και βοηθητικό σκαλοπάτι. Ακολουθούν ασκήσεις για την πρώτη επαφή με τον προφορικό και γραπτό λόγο των μαθητών Α΄ δημοτικού.
Λακωνική Σχολή-Εκπαιδευτήρια Φραγκή
Tάξη : Α΄ Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 - ΟΝΟΜΑ ___________________________________
Γλωσσικές και γραμματικές ασκήσεις
για τη βελτίωση του
προφορικού και γραπτού λόγου
∙ Κατανόηση οπτικοακουστικού κειμένου
∙ Απόδοση κύριου νοήματος και βασικών πληροφοριών με υποβοήθηση απλών υποστηρικτικών ερωτήσεων.
1. α) Παρατήρησε την εικόνα και απάντησε στις ερωτήσεις με ολοκληρωμένες προτάσεις:
Τι καιρό κάνει σήμερα;
______________________________________________________________________________ Πού βρίσκονται τα παιδιά;
______________________________________________________________________________ Τι φορούν τα παιδιά;
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
Τι κάνουν τα αγόρια;
______________________________________________________________________________ Τι κάνει το κοριτσάκι;
_________________________________________________________________________________ Πώς νιώθουν τα παιδιά;
______________________________________________________________________________
β) Τώρα διάβασε τις προτάσεις που έγραψες. Έχεις ετοιμάσει μια ολοκληρωμένη ιστορία!
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ 2. Άκουσε με προσοχή το κείμενο. Στον χάρτη που έχεις μπροστά σου κράτα σύντομες σημειώσεις για τον καιρό που θα έχει σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. (Κλικ στα Ελληνικά, επίπεδο Α2, Άσκηση 1, Cd 1, 12)
Συμβουλή:
Ποιο είναι το θέμα του
κειμένου;
Ποιες λέξεις / φράσεις
περιμένεις να ακούσεις;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου