Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Γλωσσικές και γραμματικές ασκήσεις για τη βελτίωση του προφορικού και γραπτού λόγου (Α')



Περιγράφω το  δωμάτιό μου


                                         

              


      Το δωμάτιό μου βρίσκεται δίπλα στην κουζίνα. Είναι μεγάλο, φωτεινό και όμορφο. Οι τοίχοι του είναι κίτρινοι και πάνω έχω κολλήσει τις αφίσες των αγαπημένων μου αθλητών. Το κρεβάτι μου βρίσκεται ανάμεσα στη ντουλάπα και το κομοδίνο μου. Δεξιά υπάρχει μια μεγάλη μπαλκονόπορτα με πολύχρωμες κουρτίνες από όπου μπορώ να βγαίνω στο μπαλκόνι. Απέναντι από το κρεβάτι μου υπάρχει ένα ξύλινο γραφείο, στο οποίο διαβάζω τα μαθήματά μου. Στη μέση του δωματίου μου υπάρχει ένα όμορφο χαλί. Εκεί απλώνω τα παιχνίδια μου και παίζω με τις ώρες.  Το δωμάτιό μου, μου αρέσει πολύ, γι΄ αυτό φροντίζω να είναι πάντα καθαρό και όμορφο.



Περίγραψε το δικό σου δωμάτιο όπως το παράδειγμα:


*Βοηθητικό λεξιλόγιο: μεγάλο, φωτεινό, μοντέρνο, παραδοσιακό, βρίσκεται, υπάρχει, δεξιά αριστερά, δίπλα, απέναντι, βιβλιοθήκη, γραφείο, παιχνίδια, παίζω, ξεκουράζομαι, διαβάζω

























1.Που βρίσκεται το

δωμάτιο σου;

Είναι μόνο δικό σου

ή το μοιράζεσαι;






2. Τι υπάρχει μέσα σε

αυτό;








3.Πώς περνάς το χρόνο

σου εκεί;



Εκπαιδευτικοί:
Λιάνα Βίκυ-Μήτση Βάσω









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου