1. Εφαρμογίδια για αισθητοποίηση διψήφιων αριθμών
1.1 Ιστοσελίδα:
http://nlvm.usu.edu/en/nav/frames_asid_152_g_1_t_1.html?from=topic_t_1.html
Για διψήφιους αριθμούς ρυθμίζουμε τον αριθμό των στηλών. Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα αναπαραστάσης διψήφιων αριθμών με κύβους Dienes και ανταλλαγής 10 μονάδων με 1 δεκάδα.
1.2 Ιστοσελίδα: https://www.mathlearningcenter.org/resources/apps/number-pieces
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για αναπαράσταση οποιουδήποτε αριθμού μέχρι το 1000, καθώς και αναπαράσταση της ανταλλαγής 1 εκατοντάδας με 10 δεκάδες και 1 δεκάδας με 10 μονάδες.
1.3 Ιστοσελίδα:
http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/placevalue/fruit_shoot_place_valu e.htm
Για διψήφιους αριθμούς επιλέγουμε τα επίπεδα “Easy 1-19” ή “Medium 1-99”. Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που αναπαρίσταται κάθε φορά με κύβους Dienes.
1.4 Ιστοσελίδα: http://ictgames.com/sharkNumbers/mobile/
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να αναγνωρίσουν τους αριθμούς που αναπαριστούνται με το υλικό Dienes.
1.5 Ιστοσελίδα: https://www.topmarks.co.uk/learning-to-count/place-value-basketball
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να αναγνωρίσουν τους αριθμούς που αναπαριστούνται με το υλικό Dienes.
1.6 Ιστοσελίδα: http://www.ictgames.com/mobilePage/arrowCards/index.html
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για αναπαράσταση οποιουδήποτε αριθμού μέχρι το 10 με κύβους, σε πίνακα αξίας θέσης ψηφίου και στο κατακόρυφο αριθμητήριο. Οι διψήφιοι αριθμοί επιλέγονται με το πάτημα του κουμπιού στις αντίστοιχες θέσης αξίας θέσης ψηφίου, όπως φαίνεται πιο κάτω.
1.7 Ιστοσελίδα: https://www.topmarks.co.uk/place-value/place-value-charts
Στη στήλη ‘Numbers’ επιλέγουμε ‘TU’ (Tens and Units) για διψήφιους αριθμούς. Τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν έναν αριθμό από κάθε γραμμή, για να σχηματίσουν το διψήφιο αριθμό που εμφανίζεται (π.χ. 60 και 4, για τον αριθμό 64).
1.8 Ιστοσελίδα http://www.ictgames.com/LIFEGUARDS.html
Στόχος του παιχνιδιού είναι τα παιδιά να οδηγήσουν τη βάρκα στο σημείο όπου βρίσκεται ο κολυμβητής για να τον σώσουν. Για να σχηματίσουν το ζητούμενο διψήφιο αριθμό, πατούν όσες φορές χρειάζεται το μοχλό των δεκάδων και των μονάδων (10 και 1, αντίστοιχα). Όταν η βάρκα φτάσει στον κολυμβητή, πατούν πάνω στο σωσίβιο.
1.9 Ιστοσελίδα:
https://mathsframe.co.uk/en/resources/resource/37/placing_numbers_on_a_number_line
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για εκτίμηση της θέσης ενός διψήφιου αριθμού (επιλογή 0 to 100) στην αριθμητική γραμμή.
1.10 Ιστοσελίδα http://www.ictgames.com/mobilePage/rubberBand/index.html
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για αναπαράσταση αριθμών στην αριθμητική γραμμή. Οι μαθητές καλούνται να εκτιμήσουν ποιος αριθμός παρουσιάζεται. Υπάρχει επιλογής αποκάλυψης του αριθμού.
2. Εφαρμογίδια για σειροθέτηση διψήφιων αριθμών
2.1 Ιστοσελίδα: http://www.crickweb.co.uk/ks2numeracy-properties-and-ordering.html#ntrack
Τα παιδιά σύρουν και τοποθετούν τους αριθμούς μέχρι το 20 στις κάρτες, οι οποίες βρίσκονται έξω από την αριθμητική γραμμή, στην ορθή θέση.
2.2 Ιστοσελίδα: http://www.topmarks.co.uk/PlayPop.aspx?f=CaterpillarOrderingv4
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε «0 to 100 in tens», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί που είναι πολλαπλάσια του 10 ή επιλέγουμε «1 to 100», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν τους αριθμούς στη σειρά αρχίζοντας από τον μικρότερο.
2.3 Ιστοσελίδα:
https://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/chinese-dragon-ordering
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να σειροθετήσουν διψήφιους αριθμούς ή διψήφιους αριθμούς που είναι πολλαπλάσια του 10.
2.4 Ιστοσελίδα: https://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/coconut-ordering
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να σειροθετήσουν διψήφιους αριθμούς (επιλογή «Up to 100» ή διψήφιους αριθμούς που είναι πολλαπλάσια του 10 (επιλογή «Up to 100-tens») από το μικρότερο στον μεγαλύτερο.
2.5 Ιστοσελίδα: http://www.topmarks.co.uk/PlayPop.aspx?f=SpringNumber
Από την πρώτη ομάδα δραστηριοτήτων επιλέγουμε «Order numbers within 100», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί ή επιλέγουμε «Sequence numbers within 100», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί που έχουν το ίδιο ψηφίο στις δεκάδες ή επιλέγουμε «Sequence numbers tens», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί με μηδέν στο ψηφίο των μονάδων. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν τους αριθμούς στη σειρά αρχίζοντας από τον μικρότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου