Α) http://nrich.maths.org/5573
http://nrich.maths.org/5573
Τα παιδιά καλούνται να συναρμολογήσουν τον πίνακα πολλαπλασιασμού,
χρησιμοποιώντας τα κομμάτια που δίνονται.
Β) http://illuminations.nctm.org/ActivityDetail.aspx?ID=155
http://illuminations.nctm.org/ActivityDetail.aspx?ID=155
Ο πίνακας πολλαπλασιασμού μπορεί να αξιοποιηθεί για τον εντοπισμό
μοτίβων.
Στο παράδειγμα που παρουσιάζεται εντοπίζονται οι τετράγωνοι αριθμοί.
3. http://www.teacherled.com/resources/vennmultiples/vennmultipleload.swf
Τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν στο διάγραμμα τους αριθμούς που εμφανίζονται στο κάτω μέρος της οθόνης με κριτήριο κατά πόσο είναι πολλαπλάσια συγκεκριμένων αριθμών. Ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να καθορίσει τα δύο σύνολα του διαγράμματος χρησιμοποιώντας τα βέλη στα σημεία “multiple set 1” και “multiple set 2”.
Τα παιδιά επιλέγουν ζευγάρια αριθμών (π.χ. 6 και 8) και καλούνται να τους τοποθετήσουν στην κατάλληλη θέση του βέννειου διαγράμματος.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ
Α) http://www.abcya.com/fraction_fling.htm Τα παιδιά επιλέγουν τη συμβολική μορφή του κλάσματος που παρουσιάζει η αναπαράσταση, χτυπώντας την με τη σφεντόνα. Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε τα κλάσματα που θα εμφανιστούν να είναι γνήσια κλάσματα και όχι μικτοί αριθμοί.
Β) https://www.ictgames.com/mobilePage/fractions/index.html : Τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εφαρμογίδιο για να υπολογίσουν το μέρος ενός συνόλου διακριτών αντικειμένων, Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να χωρίσουν και να τοποθετήσουν αντικείμενα (κύκλους) σε ομάδες ώστε να υπολογίσουν το κλασματικό μέρος ενός αριθμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου