Γλωσσικές και δημιουργικές δραστηριότητες
διαβάζοντας το βιβλίο
``ΤΟ ΑΤΑΚΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΤΡΟΠΩΝ``
1.Αντικατάστησε τις παρακάτω υπογραμμισμένες λέξεις με συνώνυμες. ομόνοια μεταξύ τους = ………………………………………..
τους άρεσε η γαλήνη = ………………………………………...
τα λιθόστρωτα δρομάκια = ……………………………………
μακρόσυρτη βόλτα = ……………………………………..
γάργαρο νερό = ………………………………………
2. Κάνε την αντιστοίχιση.
ξανάνιωσε ο βασιλιάς • • χωρίς να αντιδρούν παρακολουθούσαν μουδιασμένοι • • αισθάνθηκε πάλι νέος τις λίρες να αβγαταίνουν • • ηρέμησε, γαλήνευσε άνοιξαν οι ουρανοί • • γίνονταν περισσότερες γλάρωσε ο βασιλιάς • • έβρεξε πολύ
3.Πώς αισθάνθηκε ο βασιλιάς όταν ετοιμάστηκε το θερινό ανάκτορο και παρατήρησε τις αλλαγές στο χωριό; Βάλε σε κύκλο τις λέξεις.
απογοητευμένος χαρούμενος
ικανοποιημένος απορημένος
ευχαριστημένος στενοχωρημένος
4. Εντόπισε και υπογράμμισε στο παρακάτω απόσπασμα τα έργα που έκαναν οι κάτοικοι, για να φτιάξουν και τον τόπο τους σωστά βάζοντας μπροστά το «μαζί».
Εκεί που είχε υψωθεί το παλάτι, φτιάξανε πάλι τα χωράφια, τα περβόλια και τους κήπους τους. Αλλά σχεδίασαν και κανάλια αρδευτικά, για να μοιράζονται τα νερά του ποταμού σωστά. Και πλάι στα κανάλια έβαλαν μεγάλους αγωγούς, για να μεταφέρουνε ζεστό νερό ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σπιτικό. Και για να παίρνουν την ενέργεια να ζεσταίνουν το νερό, φτιάξανε πάρκο ηλιακό κι αιολικό. Κι όλ’ αυτά με μέτρο και με μέτρημα σωστό.
5. Φτιάξτε στην τάξη μια αφίσα για τον κύκλο του νερού και την προστασία του περιβάλλοντος.
6. Ώρα για διασκέδαση! Παίξτε παιχνίδια για τον κύκλο του νερού και το περιβάλλον με το tablet του σχολείου σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου