Πρόκειται για μια εισήγηση, η οποία περιλαμβάνει λεξικολογικές δραστηριότητες και παιχνίδια κλιμακούμενης δυσκολίας καθώς και δυνατότητες αξιοποίησης των λεξικών ώστε αυτό να αποτελέσει μέρος της διδακτικής διαδικασίας και αξιοποιηθεί ως εργαλείο από τους μαθητές.
Βάλια Λουτριανάκη, φιλόλογος-εκπαιδευτικός (Αρσάκειο Ψυχικού), DEA, υπ. Δρ (Ρητορική στην Εκπαίδευση) valialoutrianaki@yahoo.gr
Μαίρη Μαρίν,
καθηγήτρια Αγγλικής-εκπαιδευτικός (Αρσάκειο Ψυχικού), MA, υπ. Δρ (Λεξικογραφία) marygckmarin@yahoo.gr
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στη παρούσα
εισήγηση διερευνούμε τις δυνατότητες αξιοποίησης λεξικών, της Νέας Ελληνικής
και Αγγλικής-Νέας Ελληνικής, τόσο μεμονωμένα στα αντικείμενα της Νεοελληνικής
Γλώσσας, των Αρχαίων Ελληνικών από το Πρωτότυπο και των Αγγλικών, όσο και σε
μια διαθεματική προσέγγιση με θέμα τη συμβολή της (Αρχαίας και Νέας) Ελληνικής
στην αγγλική γλώσσα. Στην εισήγηση παρουσιάζονται λεξικολογικές δραστηριότητες
και παιχνίδια κλιμακούμενης δυσκολίας, περιγράφεται το υλικό που σχεδιάστηκε
για την πραγματοποίηση της διαθεματικής διδασκαλίας, καθώς και οι εργασίες που
εκπονήθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές (βιβλιογραφική και λεξικογραφική
έρευνα σε ελληνοαγγλικά λεξικά, δημιουργία ταμπλό-κολάζ, δημιουργία εντύπου με
παιχνίδια λεξιλογίου, ασκήσεις δημιουργικής γραφής, έρευνα σε σώματα κειμένων,
δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού, διαγωνισμός ορθογραφίας κ.ά.).
Για να διαβάσετε ολόκληρο το αρχείο πατήστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου