Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Ευαισθητοποίηση - Γραπτή Έκφραση


Το διαμέρισμα που κάηκε ανήκει στον Διονύση Θεοφίλη, ένα συμπολίτη μας που η ΔΕΗ του έχει κόψει το ρεύμα λόγω αδυναμίας του να το πληρώνει.
«Είμαι τελείως άπορος. Μου έχουν κόψει το ρεύμα εδώ και δέκα ημέρες. Το βράδυ άναβα κεριά για να βλέπω. Τη νύχτα κάτι μου μύρισε, σηκώθηκα και στο σαλόνι κουρτίνα και καναπές είχαν λαμπαδιάσει. Προσπάθησα να τη σβήσω αλλά δεν τα κατάφερα. Ειδοποίησα την Πυροσβεστική, ήρθαν τα παιδιά γρήγορα και τους ευχαριστώ πάρα πολύ, τη σβήσανε αλλά το σπίτι καταστράφηκε τελείως.
Είμαι άνεργος, χωρίς κανένα οικονομικό πόρο. Από τη γειτονιά όταν μου δίνουν ένα πιάτο φαί τρώω μέρα παρά μέρα. Η κατάστασή μου είναι απελπιστική» είπε ο κ. Θεοφίλης στην κάμερα της ΕΡΤ.


ΠΗΓΗ: ΕΡΤ



Ερωτήσεις
1.       Βλέποντας το βίντεο τι σου έκανε εντύπωση;
Αποστεωμένος, κουρασμένος, κόκκαλα, γερασμένος, μιλάει όμορφα, μοναξιά, θλίψη στα μάτια, αδιέξοδο, «τρώω κάθε δυο μέρες», «αν κάποιος μου δώσει κάποιο πιάτο φαγητό», το σπίτι δεν είναι κατοικήσιμο.
2.       Πώς πιστεύεις πως ήταν η ζωή του παλιά;
3.       Πού πιστεύεις πως βρίσκεται αυτή τη στιγμή που μιλάμε και τι κάνει;
4.       Σήμερα πιστεύεις πως έχει φαγητό να φάει;
5.       Τι νιώθει;
6.       Τι θα απογίνει από εδώ και πέρα;

Δραστηριότητα
Είσαι άστεγος  πια  και ζεις στην άκρη ενός πεζοδρομίου στην παλιά σου γειτονιά. Φοράς τα ρούχα που φορούσες την ημέρα που έχασες το σπίτι σου και βγήκες στο δρόμο.  Γράψε σύντομα στο ημερολόγιό σου τι νιώθεις, τι σκέφτεσαι, τι σου συμβαίνει, τι φοβάσαι κλπ.

Εκπαιδευτικός Κατερίνα Μεμένιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου