Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Ο καθρέφτης

Το συγκεκριμένο αρχείο αποτελεί μέρος ενός σχεδίου διδασκαλίας στο μάθημα της Γλώσσας. Βασικοί διδακτικοί στόχοι ήταν να καλλιεργήσουν οι μαθητές την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους ανακαλύπτοντας με δημιουργικό τρόπο κι άλλα πράγματα για τον εαυτό τους, να συνειδητοποιήσουν την επιρροή τους στους άλλους και να αναγνωρίσουν τον ρόλο της εξωτερικής εμφάνισης και τη σημασία της επιβεβαίωσης για τον άνθρωπο. Δόθηκε έμφαση στον καθρέφτη ως αντανάκλαση και ερμηνεία της πραγματικότητας. 

Με βάση τις εικόνες, λοιπόν, συζητήθηκε αν ο καθρέφτης αποκαλύπτει πράγματι την αλήθεια και πώς μπορεί να αισθάνεται κανείς μπροστά στο είδωλό του. Επιπλέον, οι μαθητές ανέπτυξαν τις σκέψεις τους για το πώς καταλήγει η συνάντηση του ανθρώπου μπροστά στον καθρέφτη δίνοντας αντιθετικά ονοματικά σύνολα, όπως είμαι γενναίος ή είμαι δειλός, είμαι σημαντικός ή είμαι αναξιόλογος, είμαι δίκαιος ή είμαι μεροληπτικός κ.ά. Κατά τη συζήτηση προέκυψαν οι ορισμοί των λέξεων "είδωλο", "αυτοεκτίμηση", "αυτοπεποίθηση", "ετεροεκτίμηση". Στο τέλος, οι μαθητές ολοκλήρωσαν το κείμενο στην άσκηση δημιουργικής γραφής χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους.

Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε εδώ
Εκπαιδευτικός Λιανού Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου