Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

 

Να συζητήσεις με τη/το δασκάλα/δάσκαλό σου για τις χώρες του Τρίτου Κόσμου, με τη βοήθεια της διπλανής εικόνας.


Αφού παρατηρήσεις την εικόνα που βρίσκεται παρακάτω και διαβάσεις το ποίημα το οποίο συνοδεύει, να σκεφτείς και να απαντήσεις τι θα έκανες για να βοηθήσεις τα παιδιά που ζουν σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, αν σου δινόταν αυτή η δυνατότητα. 

Να ζωγραφίσεις μία αφίσα, με την οποία θα καλείς τους συνανθρώπους σου να συνεισφέρουν στην προσπάθεια που γίνεται, για να βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής των παιδιών που ζουν σε χώρες του Τρίτου Κόσμου.

 


ΈΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΩΜΙ

            Αν γίνω φούρναρης, θα ετοιμάσω:

ένα τεράστιο ψωμί,

Τόσο μεγάλο για να χορτάσει

όσους πεινάνε πάνω στη γη.

 

Θα ‘ναι σαν ήλιος και πιο μεγάλο,

ξεροψημένο, ζεστό ζεστό,

πασπαλισμένο με σουσαμάκι,

τραγανιστό, μοσχομυριστό.

 

[...]

 

Τη μέρα εκείνη η ιστορία

θα γράψει αυτό τ’ αναμνηστικό:

«Η λέξη ΠΕΙΝΑ πια δεν θα υπάρχει

σε κανενός το λεξικό».

Τζιάνι Ροντάρι

Εκπαιδευτικός Ευτυχία Μπακογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου